wtorek, 17 stycznia 2012

Metamorfoza klaudialigenza

Ubiór:
Przed:Może być ale...te spodnie..one psują cały efekt!8/10
 Po: Czarno-biało-szaro-brązowa=3 Ze spódniczki i bluzki zrobiłam fajną sukienkę , troche głupio wyglądało bez kurtki.Ta brązowa bandana jest megaa <3 Masz fajne ciuchy :D
Make-up:Nawet,nawet.Nie cierpię tych rzęs, nie masz prawie wcale makijażu . Ale właśnie cenię w ludziach naturę ! 9/10

 Po:Kocham LUXE ! Wg. mnie wyglądasz bardzo kobieco , choć tej opaski mogłoby tu nie być.
Ogólna ocena: 17/20 BRAVO !

1 komentarz: