środa, 18 stycznia 2012

Metamorfoza Phobe1020

No więc tak^^ Dziś postaram się zamieścić poradnik , jak zrobić fajny make-up.Ale teraz przejdźmy do metamorfozy:
Przed:Noo...Spoko , ale z tymi naszyjnikami to wygląda troche głupio.9/10
 Po: Ta bluzka jest bissta,białe rurki do niej pasują.Czarne buty i brązowa bandana trochę przyciemniają strój.
 Przed:Podejrzewam , że chciałaś wyglądać jak Pink.Nie cierpię tych sztucznych rzęs , ale tak to spoks.Kolor włosów-zbyt biały.6/10
 Po: Nie wiem dla czego , ten makijaż kojarzy mi się z panią która idzie do pracy xD Ale fajnie wyglądają te kolory cieni-róż i brąz.
Ogólna ocena:15/20 Spoko.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz